miercuri, 15 februarie 2012

politically correct

deasupra cerul metalic dedesubt albul
orbitor al zăpezilor şi zâna rătăcită din palma mea
uitându-se cu ochii ei mari şi rotunzi
în ochii mei monstruoşi

avioanele avariate maşinile inutile
gerul de afară gerul din fiecare cameră de bloc
oamenii din blocuri care nu mai ştiu
care nu mai vor oameni care îşi asumă tardiv
triumful ratat al civilizaţiei

oare cine va îndrăzni să-şi mai imagineze
un colţ de rai unde un mic dumnezeu
guvernează politically correct cât de aproape
este un dezastru total oare ce urmează
zână mică tu să-mi spui
tu făptură din poveştile copilăriei
mele în tine cred şopteşte-mi că pământul
ăsta e jucăria ta de plastic
şi tot ce se întâmplă acum sunt micile tale capricii

aici manete blocate butoane aparate defecte
lumini roşii un vast teren părăsit
câteva urme firave de viaţă noi unde suntem oare mai suntem

aici pielea care ne acoperă străluceşte artificial
şi înăuntrul nostru fiecare organ are o viaţă artificială

aici când un om pleacă de tot nimeni nu spune nimic

Niciun comentariu: